10 Şubat 2011 Perşembe

Oy Aman Aman Amaaaan, Burası Adıyamaaaaaan :)

(evimin balkonundan Adıyaman)

Hizmet içi eğitim kursumuzun yarı yıl tatilinde başlaması sebebiyle Adıyaman'la erkenden tanışmış olduk, çok da iyi oldu güzel oldu :)

Kısa kısa gözlemlerim...

* İnsanları çok iyi ve sıcak kanlı

*İklim on numara! hırkayla çıkıyorum dışarıya bu mevsimde, 7-24 güneşli

* İnsanları on numara

* kebap kebap kebap :P kebap burada daha lezzetli

*bu güne kadar yediğim baklavaların arasındaki yeşil şeyin antep fıstığı olmadığını anladım burdaki baklavaları yiyince

*insanları acayip güzel

*her şey elinizin altında yürüme mesafesinde, şehrin düzeni çok hoş kopuk kopuk değil

*evler çooook büyük, küçük ev kavramı yok, futbol sahası büyüklüğünde bir evim var şimdi :)

* çok hoş bir şive var burada, şimdi gözlem aşamasındayım, zaman ilerledikçe ben de bu şiveye geçeceğim :D

*insanları harika demiş miydim? :D

ps: fotonun kalitesizliğini görmezden gelin, tel kamerasıyla çekildi. Babamızın fotoğraf makinası yok burda :D

6 yorum:

pixis dedi ki...

:) hadi hayırlı olsun yeni memleketin!
kesinlikle yaa..diyarbakır'dan geldiğimden beri yadiğim lahmacun,baklava,ve o içinde peynir olan tatlı neydi onun adı? neyyyse işte..onların tadını alamıyorum hiçbiyerde..zamanını iyi değerlendir yani bolbol ye! :D
hava güzel diyosun da sen bide yazını düşün! :P

CeReN dedi ki...

saol leocum :)
künefe mi :D geldiğimden beri zaten aaa o neymiş aaa bu neymiş diye yiyorum herşeyi, kilo almazsam iyi :D Adıyaman mutfağı tam benlik. Aklıma da gelmedi değil, şimdi böyleyse yazın nasıldır!!! :D

mai dedi ki...

Ayyy çok imrendim Cerennnn:)Darısı başıma inşallah:)

Seneler önce 15 gün Siirt'te kalmıştım,ablam 3 yıl görev yapmıştı.İnsanlar acayip yardım sever,cana yakın.Çok şaşırtıcı derecede her konuda size yardımcı oluyorlar.Yani en azından ben çok şaşırmıştım.Serpil öğretmenin kız kardeşi olaraktan çok pof poflanmıştım ya da poh pohlanmıştım:P

Ben de istiyorum banane yaaa:P

CeReN dedi ki...

Amin mai :) umarım en kısa zamanda yaşarsın bu duyguyu. Aynen ben de şaşırdım bu kadar sıcak kanlı olmalarına soğuk memleketten gelince :P yol soruyorum üşenmeden gideceğim yere kadar bırakıyorlar, alışkın değilim ben bu kadar iyiliğe :D

timeout dedi ki...

hadi hayırlı olsun,hem iş hemde yeni şehrin :) Adıyaman güzeldir gercekten..Bende birkaç kez gitme şerefine nail olmuştum :)

CeReN dedi ki...

teşekkürler :) ben de çok beğendim :)

Yorum Gönder