30 Aralık 2010 Perşembe

Oops Çok Oldu Sanki :S

Komşular, komşular komşular....

Olmadık anlarda limon isterler, tuz isterler... Çat kapı çay içmeye gelirler, yaptığınız sallama çayı da beğenmez, üstüne bir de laf ederler.  İyi ki varlar ! :D  Bununla da yetinmezler, resim isterler. Evet bildiğimiz resim, veletlerin resim ödevleri... 2 yıldır işsizim ve 2 yıldır komşunun veletlerinin ödevlerini ben yapıyorum. Ha bire ödev yaptığıma mı yanayım, o veletlerin beni resim öğretmeni sanmasına mı yanayım, atanıp gidince biz napcaz Ceren abla olmadan demelerine mi yanayım!

ödevin konusu: ünlü bir ressamnın tablosu kara kalem çizilecek

uyumadan önce geldi aklıma, başkasının yaptığını çakmasın resim öğretmeni uyduruk bitane yapayım da sabah alsın çocuk derken bu oluverdi :S istemeden :S Bu bahaneyle stresimi atmış oldum ben de:P

0 yorum:

Yorum Gönder