22 Mayıs 2010 Cumartesi

Köksüz Gelincikler








Artmania :) var böyle bir hastalık.

En olmadık anlarda nüksedip başınızı belaya sokabilir. Bünye baktığı-gördüğü her şeyi resmetmek ister. Misal, kpss'ye sayılı günler kala dürter bu resim yapsana diye... ilham periniz (elinde lipton sallama çayıyla birlikte) test kitabının üzerine oturup nanik yapar utanmadan. Gönül ister ki böyle durumlarda Guthrie abimizin dediği gibi davranışı bıkana kadar yapalım ve bırakalım sönsün... fakat zaman meselesi işin içine girince kardeş, o işler öyle olmuyor... yarım saate bir yağlıboya sığdırıveriyor insan. 


bu resim çok acil bir şekilde "resim yapmazsa ölecek" hastalığından kurtulmak için yarım saatte yapılmıştır. Niyetim siyah-beyaz bir tablo yapmaktı, sadece gelinciklerin çiçek kısmı(taç yaprakları) kırmızı olacaktı... siyah boyamın bitmiş olması ve boyanın kurumasına fırsat vermeden renklerin üstüste gelmesi sonucu böyle bişey çıktı ortaya. Köksüz gelincikler...






6 yorum:

Adsız dedi ki...

Geride bırakmaya çalıştıklarından bir parça olarak geldim sanki buraya:) İki blog öteden geldim,iki blog aştım:) İzle'yi görünce dayanamadım ve tıkladım.İnsan kendisini böyle davetsiz misafir gibi hissediyor ama öyle bir mekan olmuş ki hani derler yaa insan kendi evindeymiş gibi hissediyor,öyle bir hava var..

Arkaplan çok güzel,tam Cerenlik diyorsun,hele müziğe hiç laf yok,zaten onun kendi sözleri var...Ve gelincikler sahibine teşekkür etmek lazım,ben renkleri çok sevdim. :)

Bence burda çok güzel şeyler olacak..

P.S. Yokluğun belli oluyor...

CeReN dedi ki...

hoşgeldin mai :) cidden çok sevindim geldiğine ne iyi yaptın... insan farkında olmadan alışıyor yabancı bildiklerine. Kaç yıl geçti, o kadar çok şey paylaştık ki, arkadaş hatta aile gibi olduk, ayrı kalınca anlıyor insan o eksikliği. Bişeyleri geride bırakmak o defteri kapatmak istemedim aslında, fazla önemsedim belki de...haybeye kürek çekiyormuşum gibi hissettim, soğudum...
güncel tutmaya çalışacağım bu bloğu, yorumların için çok teşekkürler, seni burada gördüğüme çok sevindim :)

pixis dedi ki...

cerenimo! ben de artmaniac'ım! :)
kankulim ne iyi ettimde cerenimo yu kandırıkladım demi? :D

CeReN dedi ki...

hehe Allah kurtarsın o zaman leoo ;)

^ Çilekli Fondü ^ dedi ki...

ben deee varııııımm :):)
siz nerede ben orada zaten,anca beraber iölp mezunları beraberr :))

CeReN dedi ki...

hoş geldin Sinem :)

Yorum Gönder