12 Ekim 2010 Salı

Acıların Kartonu Danbo in KPSS Mode!


Danbo ile şurada tanıştım http://art-niyet-iyidir.blogspot.com/2010/10/danbo.html
sevimli bir oyuncak, laf aramızda buna para verenler de varmış :P
oyuncağın suratı hüzün veriyor, eminim bu kadar çok sevilmesinin nedeni yüz ifadesi, ben de 15 dakikada  uyduruk danbomu yapıp olmazsa olmazımız kpss ile eşleştireyim dedim.
Elde ne düzgün renkli bir karton ne de uhu olduğundan, benim dambo turuncu oldu ve yanlardan bantlar gözüküyor :D işte dar zamanda yapılan KPSS modundaki DANBO...

9 yorum:

Sleepandbeer dedi ki...

Çok güzel olmuş kombinasyon =)

CeReN dedi ki...

teşekkürler ;)

pixis dedi ki...

bayıldıııııııııııııııııııııııııım! :))
ben de şöyle süper bişey olsun diye uğraşmaktan sıkılıp attım bi köşeye!
ama çok pis gaza geldim! :D
bnmki bitsin-seninkilerle beraber yayınlıcam! :D
linkini fln vercem yani! :P
süpersin beeeeeeeeeeeee! :*

CeReN dedi ki...

eminim yaratıcı-eğlenceli danboların olacak leocum ve ben onları dört gözle bekliyorum :D
kolay gelsin :)

pixis dedi ki...

valla bitirdim ya artık! ne konular bulurum fotolarıma! :P

timeout dedi ki...

demek ki benim gibi bir kpss mode daha :))

İLKER ÖZTÜRK dedi ki...

KPSS modu çok hoş olmuş (:

CeReN dedi ki...

@ timeout malesef öyle, Allah kurtarsın hepimizi :D

@ iLKeR teşekkürler ;)

timeout dedi ki...

amin ceren :D az kaldı zaten :))

Yorum Gönder