21 Haziran 2010 Pazartesi

Ta Ta Ta TaaaaaaM

 An itibariyle KPSS giriş belgem gelmiş bulunmakta olup beni hafiften yusuflatmış, hafiften tedirgin etmiş ve şüphelere sevketmiştir. Bayram değil seyran değil ÖSYM giriş belgesini neden ERKEN gönderdi? ÖSYM adeti olduğu üzere sınavdan iyi ihtimalle 3-5 gün önce kötü ihtimalle hiç göndermediği giriş belgelerini (bkz. KPSS, KPDS, ÜDS, ALES, LYS......) tam tamına 20 gün! (yazıyla= yirmi) önce gönderip "acaba sınav tarihini ben yanlış mı biliyorum :S" tarzı düşüncelere mağruz kalmama ve de küçük çaplı kalp krizi geçirmeme sebebiyet vermiştir. 

Her zamanki gibi beynimizde dolaşan kurtçukları kovalayıp polyanna moduna dönersek, bu bir işaret olmalı! derhal çalışmalar hızlandırılmalı şu 20 günün kıymeti bilinmeli. Sıcaktan mayışan bünyeye yapılan buz takviyesiyle kısa devreler ve olası tutuşmalar önlenmeli. Uyanık kalmak için kahveden daha sert bişeyler bulunmalı malı meli malı...

6 yorum:

pixis dedi ki...

anaaaaaaaam! başımıza taş yağcak desene! :S
erken gelen giriş belgesi vahiy yoluyla gelmiş olabiler mi?
hayır teknik olarak mümkün deel! :D
ilahi bi işaret olabiler mi? :P

CeReN dedi ki...

öyle galiba leocum :D
sordum soruşturdum benden başka giriş belgesi eline ulaşan aday örtmene rastlayamadım (henüz)

beyin bedava kıvamına geldim sanırım, hadi gözümüz aydın :D

mai dedi ki...

Hal böyle ikennnn kennn kennn:) benim korkmam lazım mı? çünkü bana sınav giriş kaaadıı gelmedi daha:D yaa biraz daha zaman olsaydı keşke...

CeReN dedi ki...

bence de biraz zaman olsaydı diyeceğim de kendimi biliyorum ben yumurta kapıya gelene kadar beklerim... ister fazladan 1 yıl versinler ister 1 ay farketmez :) ayrıca korkmana gerek yok normali zaten geç gelmesi giriş belgesinin ;)hatta hiç gelmemesi daha normal :P

mai dedi ki...

Cerenimoo:) Merak ettim sonuçlar nasıl?İnşallah bu sene gidicisin:)

CeReN dedi ki...

geçen seneye göre daha iyi netlerim ama memurlarnettekilerin netlerini görünce 2011 kpss (ya da adı her ne olacaksa) için dersane araştırmaya başladım bile :)

Yorum Gönder